יום שלישי, 15 בינואר 2013

בדרך (Nono)

בגלל שאני אוהבת לתפור שמיכות, לפעמים לוקח זמן עד שיש מה להראות.
החלטתי שזה לא מוצדק! למה לא לחלוק פרוייקטים גם כשהם "בדרך"?
מה שקוראים - work in progress, או WIP. אז אצלי קוראים לזה - בדרך.

כבר כמה זמן שאני מתכננת לתפור שמיכת טלאים למיטה זוגית (גדול ולכן מפחיד).
ידעתי שהבלוקים צריכים להיות גדולים, יחסית, כדי שלא אתייאש (זאת השמיכה הכי גדולה שתפרתי) ונוחים לתפירה.
מצאתי Quilt-Along ישן,של Ellison Wane Quilts לשמיכת Log Cabin Blocks מאולתרת משאריות.

איזה יופי, נכון?

החלטתי שאני הולכת על זה. 
לא אותו הדבר, כמובן, בעלי לא מחבב צבעים כמו וורוד או צבעוניות גדולה מדי (חבל, כי צבעוני זה כן יהיה...).
החלטתי על שילוב seventies מדליק (לדעתי) של סגול-אפור-כתום-ירוק-חום.
גודל בלוק 12 אינצ' (12.5 לפני תפירה), יהיו לי 36 בלוקים.
נראה לי שיהיה גם sashing בהיר בין הריבועים, כדי להרגיע את הצבעוניות ולמקד את העיניים בבלוקים (ולהגדיל קצת את השמיכה).
וה-backing...? הממממ... לבן עם הדפס שחור? וה-binder? זה כבר נראה.
והתיפורים? אמא'לה, איך מתפרים דבר כל כך גדול על הסובינה הקטנטונת שלי...? אני חייבת עוד סיכות D:

בכל מקרה - הנה ההתחלה:



אמשיך לעדכן, ואשמח לרעיונות, עצות, או סתם דרישות שלום!

Nono

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה