יום רביעי, 20 במרץ 2013

קניות לתינוקות, והפעם עגלת ברייטקס (Mimi)


אני צוברת לא מעט נסיון וידע בתחום מוצרי תינוקות, ואולי כדאי לשתף קצת.

אז נתחיל עם עגלת ברייטקס Britax b-agile


אני לא אלאה בתיאורים והשוואות כי את זה יש המון ברשת, אבל כמה רשמים שלי:


קודם כל - לכו על ה4 גלגלים! גם בבייבי ג'וגר וגם בברייטקס ה4 גלגלים הרבה יותר יציבה ונוחה לתפעול.
החיובי
קלה יחסית לעגלות.
מתקפלת בקלות עם תופסן בטיחות שתופס אותה במצב מקופל שלא תיפתח, וכן תופס אותה במצב פתוח שלא תתקפל בטעות.
הסלקל מגיע עם תושבת מאוד נוחה, וניתן לחבר אותו גם בלי התושבת עם חגורת הבטיחות (שימושי למי שיש 2 רכבים)קומפקטית - גם במצב מקופל וגם מבחינת רוחב למעברים צרים. נכנסת לתא מטען של אופל קורסה (בקושי אבל נכנסת). לתא מטען של טויוטה היא נכנסת בקלות כולל האמבטיה ויש עוד עודף מקום.
האמבטיה שלה סבירה - מתחברת בקלות (כמו הסלקל) אם כי קטנה מעט
הטיולון נהדר ולדעתי יתאים להרבה זמן. נשכב עד 170 מעלות. ממליצה להוסיף לו מזרן לתינוקות קטנים (משהו בסגנון הזה )
מגיעה עם תיק שמתאים בדיוק לכמה חיתולים וטטרה ואפילו לאיזה צעצוע. 

השלילי
העלאת והורדת המשענת - מעצבן מאוד. צריך להתכופף, ואיפשהו מתחת לתיקים יש תופסן. צריך להרים את המשענת עם היד כי הילד כבד וכשהוא בתוך העגלה קשה למשוך בתופסן, ואז למשוך. לי אישית לא מצליח למשוך באופן שווה את 2 הצדדים ולכן צריכה למשוך כל צד בנפרד. מ-ע-י-ק.
הסל למטה לא הדבר הכי גדול בעולם. אין לי מושג איך הוא בהשוואה לעגלות אחרות. במצב מקופל אפשר להשאיר בו דברים אבל לא יותר מדי אחרת העגלה לא מתקפלת.
נוראי לחבר לה תיק. לא משנה איזה תיק ניסיתי - כולם מפריעים לילד בראש וצריך לוודא שלא נותנים לו מכה (במצב 170 מעלות).
העיצוב לא מדהים (נגיד ביחס לבייבי ג'וגר)
מעט נמוכה מדי לטעמי. אני בחורה גבוהה ובהליכות ארוכות זה מציק. גם בהתעסקות עם הילד באמבטיה צריך להתכופף הרבה.
אין ממש איפה לחבר מובייל לעגלה. אני מצליחה בסופו של דבר אבל זה לא טריוויאלי.

שורה תחתונה
אני די מרוצה ממנה. סך הכל עגלות זה דבר לא נוח בעליל, והברייטקס לא נוראית יחסית לאחרות. הכי חשוב היה לי הניידות והסלקל ובאלה היא מקבלת ציון מצויין.
המלצה - תבדקו אופציה לשכור אמבטיה במקום לקנות. בזמנו יצא שהאמבטיה תעלה לנו 800 שקל, בעוד ששכירות מדר בייבי זה 300 שח ל3 חודשים ועוד 100 לכל חודש נוסף. מאחר שגם ככה לא משתמשים באמבטיה מעבר לגיל חודשיים וחצי-שלוש, יוצא ששכירות ל2 ילדים עדיין תעלה פחות ממחיר האמבטיה. כן תוודאו שיש במלאי לשכור כי לא תמיד יש.

זהו בנתיים.
אני בשוונג אז בטח אכתוב תכף על מנשאים...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה