יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

ועכשיו כמעט שבא הסתיו... (Lala)

אם Nono התחילה אני כבר אמשיך..
אני תמיד הייתי בן אדם של חורף. או לפחות חשבתי שאני בן אדם של חורף, כשגרתי אצל ההורים, והתנהלתי ברכבים ומבניין לבניין.
מאז שעברתי עם בוג"י לתל אביב, גיליתי שבעצם קיץ זה הרבה יותר כייף! 
בעיר אנחנו מתניידים בעיקר על קטנוע או ברגל, ולמי בא לצאת מהבית כשקר, גשום וקופאות האוזניים?! (יש לי אישיו קשה עם האוזניים. הן תמיד קופאות לי. אפילו קניתי שנה שעברה מחממי אוזניים לטיולים שלנו בפארק, אבל עוד לא אזרתי אומץ לצאת איתם מהבית - יש שיאמרו בצדק)
כן! בדיוק כזה


אבל בכל זאת, בסופו של קיץ תל אביבי מהביל אי אפשר שלא להתגעגע לחורף, או לפחות לסתיו.
הסתיו שלי התחיל עוד בברלין, כי היה שם קריר (על מי אני עובדת? בלילה היה קר! והייתי עם מעיל הצמר החורפי שלי), וכמובן שהאופנה בכל החנויות, גם פה וגם שם, היא של חורף.
אז כבר נכנסתי ל mode חורף וקניתי סוודר שחור ונעליים חורפיות שאני ממש מחכה לנעול כבר. יש להן פרווה כזו מבפנים, ואפשר ללכת איתן גם מקופלות - ואז הפרווה בחוץ וגם מורמות ואז הן טיפה יותר גבוהות ובעלות מראה קצת יותר צבאי.
[אגב נעליים, אני מידה 38. בול. יכולה לקנות נעליים בלי למדוד. אבל מה? בברלין מדדתי משהו כמו 4 זוגות בחנויות שונות, בכולן 38 היה גדול, ו 37 היה טיפה קטן. רק בחנות מספר 5 מצאתי 38 שהיה טוב עלי. מה הקטע??]

צילום ביתי.. לא מצאתי תמונות באתרי האינטרנט של החברות

חזרנו מברלין לחום של ספטמבר,אבל תודות לחלמאות הזו שנקראת מדינת ישראל, השעון זז לשעון חורף מיד כשחזרנו, וזה היה הסימן הראשון שלי שהסתיו כבר תכף גם פה אצלנו. ועוד היה גשם בסופ"ש (גשמון.. בסדר.. לא נתקטנן) אז בכלל!
מכיוון שעוד משנה שעברה בא לי על ג'קטים (בלייזרים?), הצטיידתי די מזמן באחד של זארה, וממש אתמול קניתי אחד חדש בגולף.
מסתבר שהוא מקולקציה מוקדמת יותר השנה שנקראת קולקצית כחול לבן.
היה בסוף עונה, ועלה 180 ש"ח.
ג'קט של זארה שמחכה לי ופסים כחול לבן מגולף
גם בא לי כבר לחזור לחרוש על מעיל העור האהוב שלי. בן כמה שנים ונקנה בזארה במשהו כמו 600 ש"ח אני חושבת, אחרי שראיתי אחד אחר שאהבתי בקסטרו אבל עלה 1000+ וזה כבר היה לי יקר.


ובנושא קשור אבל לא - הכי סתיו/חורף זה מרקים. ולכן, ההחלטה נפלה.
מיד אחרי החגים ועם החזרה לשגרה חוזרים לנוהל של לפחות סיר מרק אחד בשבוע.
האהובים בארסנל הם מרק עגבניות מהבלוג מה יש לאכול, מרק תפוחי אדמה מבצק אלים שאני מכינה עם חלב כי אני מתקמצנת על הקלוריות של השמנת ויוצא טעים מאוד גם כך, מרק בטטה ואפונה של אמא שלי ומרק שעועית (שהוא בעצם מינסטרונה כזה נראה לי) של אמא של בוג"י שגם Nono אימצה (מתכונים ינתנו בשמחה. רק תבקשו). אה, ומתכון של מרק בצל מאיזה ספר בישול צרפתי של אהרוני. (וטיפ - אם אתם מרכיבים עדשות מגע, לקצוץ בצל רק כשהן מורכבות! אין דמעות!)

הפוסט הבא בטח יהיה בסימן יומולדת, אז אני מקווה שיכלול בין הסיפורים עוד כמה רכישות מוצלחות כי wish list כבר יש.

בברכת חג שמח, 
Lala

נ.ב.
מחכות לתגובות שלכם על הפוסטים שלנו. אל תתביישו :)





תגובה 1: