יום שישי, 21 ביוני 2013

ריפוד כורסא (Nono)

סוף סוף!!!
כבר חצי שנה שאני מתכננת לרפד מחדש את הכורסא בחדר של הילדונת.
הפרוייקט הזה היה ברשימה אצלי יותר מחצי שנה! ועכשיו, הגיע היום - והוא גמור.
האמת, הוא לא היה כל כך הרבה עבודה... פשוט לקח לי הרבה זמן להתקדם.



מדובר בכורסא ישנה של Mimi שהגיעה אלי בלי כריות.
כדי להשתמש בה, אילתרתי עם זוג כריות מהסלון. בתמונה שצילמתי בשביל שמיכת הפיקה אפשר לראות את המראה הקודם שלה, מציצה מתחת לשמיכה.

את הבדים קניתי אצל דנדו בנחלה, קנווסים מודפסים, ממש ממש מזמן. הם שכבו בשקית שלהם בסבלנות עד שחזרתי אליהם. את הספוגים החדשים, מ"ורון ז'ק" (כמה מפתיע).

השתמשתי בשתי הדרכות, אני לא מאוהבת באף אחת מהן (היה לי קצת קשה לעקוב) - 

מה שנחמד בהדרכה של Design Sponge זה ה"כיסים" להחבאת הריצ'רץ'. אהבתי.

מציץ לו מהכיס
חוצמזה, יש ל-Design Sponge המון הדרכות ריפוד וחידוש רהיטים. נראה ממש נחמד, ושווה לבדוק.
למשל - הדרכה להדום עשוי מדלי. רעיון חמוד, לא?

והנה עוד תמונה, ככה כי בא לי (אגב, הכרית - כרית מושי-מושי שהכנתי בסדנה של קרן פרפרים):

תמונת אווירה :)

וחוצמזה, כמובן שיש עוד פרוייקטים ברשימה, ועוד עבודה בדרך, אז תקפצו לבקר מדי פעם :)

 שיהיה סוף שבוע שקט ונפלא.

Nono


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה