יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

בפריפריה (Nono)

היה פה שקט בזמן האחרון, בעיקר כי עשינו שינוי גדול - עברנו מתל אביב צפונה. חזרנו לשורשים, ולקיבוץ שבו גדלתי. 
יתרונות וחסרונות - וואו, בואו לא נתחיל, רק נאמר שהסתגלות נדרשת ;-)
ואם כבר קיבוץ, אז חייבים שיהיה כלב, לא? אולי שניים...?



המעבר היה יחסית חלק (אולי הדחקתי קצת), ולאחר התלבטויות רבות נקבע המיקום החדש לכל פריט בפינת התפירה הקודמת שלי . לצערי לפינת תפירה מפוארת כמו שהייתה לי ("מפוארת" זה קצת מוגזם... בואו נגיד "מכובדת") לא יהיה לי פה מקום, אבל השתמשנו ביצירתיות ובאיקאה (אחחח איקאה...), וסוף סוף התחלתי לתפור שוב.

ומה בנוגע לכלב, אתם שואלים? ליום ההולדת (שנה!!!) של אחיינית שלי תפרתי בובה של כלבלב (זה הכי קרוב לכלב שיהיה לי בשנים הקרובות, לדעתי). 
אני מודה ומתוודה - קניתי את הגזרה.

יש מלא גזרות חינמיות, למשל ה-scotie dog של Shweta Kannan החמוד הזה שאפשר לתפור ביד או במכונה (השתמשתי בגזרה שלו בעבר ) או הגרסה המפוקסלת, שיצרה Denyse Schmidt Quilts, שיכולה להסתדר יופי בתור כרית.
אבל, Puppy Dog Pete מהאתר של Funky Friends Factory היה כל כך חמוד שלא התאפקתי.

תפרתי שתי גרסאות. אחת חורפית ורגועה, והשניה קייצית ורועשת. נראה לי שתצליחו לנחש מי זה מי בתמונות למטה. סומכת עליכם. 

בהיבט הגזרה עצמה - היא נוחה, ולא מסובכת לתפירה. אפשר גם לתפור ביד. ההוראות (באנגלית) קצת לקוניות - הייתי שמחה ליותר תמונות שימחישו את הכוונה, אבל הן מדוייקות וברורות מספיק.
לפני שניגשים לתפור את פיט, רצוי קצת נסיון בתפירת בובות כדי להתמודד עם כל מיני פינות וזויות מתחת למחט, וחיבור האף לפנים במכונה הוא בהחלט מאתגר וצפוף.

הוצאתי אותם לשחק בדשא לפני שאומצו לבתים שונים. האחד לאחיינית, והשני לקטנטונת שלי.






הוספתי להם רצועה מסרט עם פעמון קטן ומרשרש. לדעתי זה ממש הוסיף, והכל מאובטח בחזקה, אבל התרעתי בפני ההורים שרצוי להוריד אותו אם היא משחקת עם הצעצוע ללא השגחה. לילדונת שלי כבר אין נטייה לחקור כל צעצוע בפה, אז השארתי את הפעמון.

קלוז-אפ לפעמון

מכירים עוד גזרות חמודות ובעיקר חינמיות? אשמח אם תחלקו איתי.

עכשיו קצת עמוס, סוף אוגוסט, אין גן וכל זה... בטח אתם מבינים, אז נראה כמה תפירה אצליח להשחיל בלו"ז המלא. אבל, עדיין יש לי מה להראות, אז אתם עוד תשמעו ממני ;-)


שיהיה חופש רגוע.

Nono

2 תגובות:

  1. איזה מתוקים, עשית לי חשק לאחד כזה :-)
    גם אנחנו עברנו דירה לפני חודשיים, אנחנו התקרבנו למרכז
    אני גם נעזרת באיקאה אהובתי לארגן לי פינה
    אני אשמח לקבל את הגיזרה של הכלבלב המתוק, האימייל שלי
    irisvk@walla.co.il
    שיהיה המון בהצלחה
    איריס קרן

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה איריס!
      הייתי שמחה, אבל בגלל שזאת גזרה בתשלום אני לא יכולה להעביר אותה הלאה... מבאס, אני יודעת.
      שיהיה בהצלחה עם פינת התפירה! שמעתי בחדשות שאיקאה העלו מחירים. עצוב.

      מחק