יום שני, 3 בספטמבר 2012

עץ ויצירה (Lala)

הרומן שלי עם עץ התחיל לפני משהו כמו 3 וחצי שנים.
עברנו לדירה חדשה ועקב שיקולים כלכלייים לא החלפנו את חדר השינה, אלא שמרנו את שידת הטואלט הגדולה והמראה התואמת שלה שהייתה לנו קודם, והזמנו 2 שידות קטנות שיהיו בצידי המיטה.הכל מעץ טבעי לא צבוע.
אמממהה... הגוונים לא התאימו בדיוק וזה שיגע אותי. פשוט שיגע!
אז אחרי משהו כמו חצי שנה בדירה, החלטתי שאני צובעת את החדר. 
אחרי מחקר קטן ולא מאוד מעמיק באינטרנט, קניתי ניילונים,צבע אקרילי על בסיס מים בגוון שמנת כלשהו ויאללה לעבודה. 
איפה? בחלל המרכזי של הדירה כמובן :)

מכיוון שזה היה באמת מזמן, יש לי רק קצת תמונות של אחרי (ושימו לב לתמונה המגניבה של המראה)



לכן, כש Nono הציעה לי ללכת  לסדנת מדפים של איילה ארבל לא באמת התלבטתי. 
Nono כבר תכננה על היחידה שתיתלה מעל פינת התפירה שלה, ואני? אני לא באמת הייתי צריכה את היחידה הזו אבל מאוד רציתי להתנסות בעבודה אמיתית עם עץ.
היינו שתינו ועוד 3 בנות בסדנא.
במילה אחת - היה מעולה.
ביותר מילים - לראשונה התנסינו בעבודה עם jigsaw (ולא ג'קסון כמו שקוראים לו בטעות בעברית), מקדחה, מברגה, טרימר - שזה המכשיר המגניב שאיתו בעצם עושים עיטורים ודוגמאות בעץ.

את הקישוטים האלה עושים עם הטרימר

לשמחתנו עושים בסדנא הזו הכל, זאת בניגוד לסנדאות אחרות בהן הבנתי מקבלים את חתיכות העץ מוכנות ולמעשה רק מחברים.
Nono בחרה לוותר על פס הקישוט המסולסל שבתכנון המקורי. אני השארתי אותו.
אחרי שבנינו את היחידה, בחרנו צבעים. אני בחרתי בסוג של שמנת שיתאים לי לחדר השינה, ו Nono הלכה על ירקרק מהמם (הצבע האהוב עלי ביותר הוא ירוק ובו גם צבועים קירות חדר השינה שלנו ועכשיו כשאני חושבת על זה.. גם הסלון שלי ירוק).

היה ממש כייף.
למדתי הרבה, נהניתי מאוד, ונשאר לי טעם של עוד.
אני רוצה להאמין שכשאני אהיה גדולה ואם וכאשר יהיה לי בית פרטי, אני אשקיע בלייצר לי סביבת עבודה בדיוק לדברים האלה.
עד אז אני מקווה לבקר בעוד כמה סדנאות כאלה ואז מה אם אין לי יותר מקום בבית? :)

ואי אפשר בלי קצת תמונות של התוצאה הסופית, נכון?
הלבן שלי. הירקרק של Nono



מה דעתכם? עדיף עם או בלי פס הקישוט?


5 תגובות:

  1. ברור שבלי הקישוט! D-:
    ומה עם הכסא שלי??? לשפץ - לי - מיד - !

    השבמחק
  2. מקסימות, היה כייף אתכן בסדנא, שהיתה מהממת בפני עצמה, ועדיין לא תליתי את המדף שלי אבל מבטיחה גם תמונות בבלוג שלי :-)
    ימית

    השבמחק
    תשובות
    1. מחכה לראות את המזף התאום שלנו באווירה שונה! ואת המתלים!

      מחק
  3. מקסים! אני גם עשיתי פרויקט עם ארבע כסאות של שולחן האוכל שלנו וצבעתי אותם. אפילו הצלחתי גרור את הילדים
    שיעזרו לי ובסוף יצא לנו בילוי משפחתי נחמד.

    השבמחק
  4. איזה כייף כשזה נהפך למבצע משפחתי!
    אצלי גם בהמשך הרהיטים ששיפצתי הופכים לאהובים ביותר בבית... בטוחה שגם אצלך זה ככה :)

    השבמחק