יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

קפיצה לשנות ה 80 (Lala)

כבר מזה זמן רב אני ובוג"י (בן זוגי) מתכננים לעצור ולאכול בלינצ'ס בבלינצ'ס ההונגרי ברחוב ירמיהו.
אתמול סוף סוף גם ביצענו. אז הלכנו ברגל (בלחות של שעת ערב תל אביבית - היה חם!!!) והתיישבנו לאכול.
איך שנכנסים למקום - בום! מכונת זמן לשנות ה 80 (אולי ה 70.. אבל שם לא הייתי, אז אני לא יכולה להגיד). המפות - בד כאלה ספק משבצות ספק פסים (באמת לא הצלחתי להחליט מה הדוגמא עליהן) בצבעי אדום לבן, מאוורר תקרה שמסתובב באיטיות ואפילו מלחיות שמרגישות כאילו הן שם מפתיחת המקום ב 1977. 
עוד שעשע אותי: במקום להגיד איזה מנה רוצים, אומרים את המספר שלה (אבל לא, אין תמונות של אוכל בתפריט כמתבקש).
הזמנו שתי מנות מעורבות וטעמנו 4 סוגי מילויים שונים (בעצתו של המלצר): תרד בשום וגבינה מלוחה, מחית תפוחי אדמה, חציל וגבינה וגבינה מלוחה עם שמיר.
בלינצ'ס מלוח

היה טעים ומנחם כמו שאוכל מוקרם יודע להיות. 
גם מנת הקינוח (בלינצ'סים מתוקים: אחד במילוי שוקולד ואגוזים ואחד במילוי תפוחים קינמון ) הייתה טעימה. השוקולד לא היה הכי איכותי... ואני גם לא סגורה על זה שהתפוחים היו טריים, אבל זה היה סיום די מוצלח ודי מספק לארוחה לא רעה.

בלינצ'ס מתוק לקינוח
החשבון מוגש עם שתי כוסיות חמודות של ליקר שוקולד.
לדעתי? בכל סיטואציה אחרת זה לא היה עומד בשום מבחן טעם עכשיווי, ובכל זאת, יצאנו מבסוטים :)
לא בטוח שנחזור, אבל בטח לא חבל שהלכנו.

חשבון בבקשה: 
מנת בלינצ'ס מלוחה (ומוקרמת, בטח מוקרמת) כ 54 ש"ח (תלוי במנה הספציפית)
מנת בלינצ'ס מתוקה 39 ש"ח
מים מינרלים 13 ש"ח
בירה 20 ש"ח (אם אני זוכרת נכון.. אל תתפסו אותי על השקל)
סכ"ה 178 ש"ח לא כולל שירות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה