יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

טריינקייס - מברשות מייקאפ וקונסילר (Mimi)

ברוכים הבאים לפינה חדשה - טריינקייס.
כסרטנית מובהקת, אני אוהבת אוספים. כל תחום חדש מבחינתי זה רק תירוץ לעוד אוסף.
בפינה הזאת אני אתאר אוספים שונים כאלה החל ממוצרי איפור וקוסמטיקה וכלה בגאדג'טריה ותוכנות.

והיום - מברשות מייקאפ וקונסילר. 
אקדים ואומר שיש לי הרבה מברשות. לא המון, אבל הרבה. את רובן רכשתי ב3-4 שנים האחרונות. אף אחת לא עולה יותר מ50 שקלים (לדעתי אפילו פחות). מה שאומר שלא תמצאו כאן מברשות של מאק לדוגמה.
אני אסקור עכשיו רק את אלה שאני אכן משתמשת בהן, חלקן מופיעות בכמה קטיגוריות כי אני אוהבת מברשות שיודעות לעשות הרבה דברים ולא רק פונקציה אחת.


עוד לציון - המייקאפ שלי מורכב מפייס אנד בודי של מאק, ומהקולורסטיי של רבלון, בעירבובים שונים, תלוי במזג אויר ובמצב העור וברמת הכיסוי שאני רוצה באותו יום. לרוב מדובר בחצי חצי.
מימין לשמאל: סיגמה, ריל טכניקס וביוטיקר
"ה"מברשת הכי טובה שיש לי כרגע להנחת מייקאפ. לפניה השתמשתי בדואו-פייבריות שמיד אזכיר, שעשו עבודה טובה אבל לא מדהימה. זאת לעומתן - כמעט מושלמת. אני אומרת כמעט כי היא שותה קצת יותר מדי מייקאפ לטעמי, אבל מצד שני היא עושה עבודה טובה, מהירה, היא קצרה ודחוסה ככה שלא צריך לעבוד איתה הרבה, והיא מגיעה לכל הפינות.

הבאה בתור אחריה
אקדים ואומר שמאחר ומדובר בקיט נסיעות - המברשות קטנות יותר מהרגילות. יכול להיות שהרגילה טובה יותר. בכל מקרה - עד לפני יומיים השתשמתי במברשת הזאת. גם היא דואו-פייברית, דחוסה יחסית, אבל האמת - ארוכה מדי לטעמי. לקח לי זמן להטמיע את המייאקפ כמו שצריך והיא הייתה משאירה לי קצת פסים. בסופו של דבר היא עשתה עבודה טובה, אבל פחות משל ריל טכניקס.

בדיעבד ראיתי שיש להם מברשת נוספת F80 שאמורה להיות למייקאפ, והF50 לסומק. אותה לא ניסיתי מאחר שלא מגיעה עם הקיט. 

קבוקית של ביוטיקר/פרוביוטי
אלה אמנם 2 מברשות שונות, עם שם שונה ומחיר שונה, אבל כל כך דומות שאני די בטוחה שמדובר באותו מוצר עם תוית משתנה. 
ואני מתה על המברשת הזאת. יש לי 3 עותקים שלה, והיא עושה עבודה נהדרת להמון פונקציות.
ספציפית למייקאפ נוזלי - היא מצויינת להנחת הפייס אנד בודי - לבד (בלי עירבוב עם הקולורסטיי) ולקבלת כיסוי גבוה יחסית. היא מצליחה להגיע לפיניש מהמם, אבל בשיכבה עבה, כי היא ממש מעבדת את המייקאפ. למייקאפים נוזליים מאוד כמו הפייס זה מצויין, אבל לעבים יותר כמו הקולורסטיי זה פחות טוב כי יוצאת שיכבה עבה מדי.


ביוטיקר - דואו-פייברית
דיופ ממש טוב לF50. קצת יותר גדולה ודחוסה, אבל נושרת נורא. ברוב הזמן לא השתמשתי בה (למייקאפ, לסמקים קרם היא דווקא עשתה עבודה טובה), אבל מי שמחפשת משהו ממש זול ונגיש בארץ - זאת אופציה לא רעה.

אותה אני מזכירה דווקא לא למייקאפ. בכלל אני אישית לא הסתדרתי בכלל בכלל עם השטוחות האלה. אבל זאת ספציפית התגלתה כמושלמת לקונסילר - נוזלי מתחת לעיניים, ועבה יותר לכיסוי נקודתי של אדמומיות בפנים. נהדרת ממש. אוסיף ואומר שגם היא מקיט נסיעות ולכן יכול להיות שהיא קטנה יותר מהרגילה שלהם ולכן גם מתאימה להגיע לפינות כמו מתחת לעין או בקצוות של האף.







עד לפה מברשות מייקאפ וקונסילר. פעם הבאה - מברשות פודרה.




2 תגובות:

  1. עדיף nana מ nono :-)

    המברשת השטוחה נותנת כיסוי כבד לטעמי, ובהחלט יש מאפרים שמתמשים בה לקונסילר.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שהמברשות השטוחות לא מדהימות למייקאפ? ניסיתי איתה גם את הפייס וגם את הקולורסטיי ולשניהם היא הייתה רעה.

      ואני אמסור לנונו, אבל נראה לי שהיא אוהבת את הניק שלה :)

      מחק