יום שני, 6 באוגוסט 2012

עיניים גדולות, פרוייקטים קטנים (Nono)

אני בעד עיניים גדולות. לשאוף גבוה, למה לא? אבל להתחיל - צריך בקטן.

הדבר הראשון שתפרתי היה כרית סיכות. הייתי חייבת להתשפשף על מכונת התפירה (החדשה!) לפני שיוצאים לדרך עם פרוייקטים גדולים ומסובכים (ותמיד צריך עוד כרית סיכות). אז למדתי (לא הייתה ברירה) מה זה מתח חוט עליון ותחתון, איך מזהים בעיות, איך מחליפים חוט, לזכור להוריד את הרגלית לפני שמתחילים לתפור (ראבאק! כמה חוט הלך לי על טעויות כאלה!!).
מצאתי מלא מלא הדרכות באינטרנט, ובסופו של דבר החלטתי לתפור את הכרית הזאת, ונעזרתי מאוד בהדרכת הווידאו להכנת הכרית הזאת (Dimples Pincushion של Wendi).
בכלל, ל-Wendi יש הרבה הדרכות חינמיות של תפרים (כולל סרטונים ב-youtube), ו-patterns חינמיים שמאוד נחמד להתחיל איתם. מומלץ.
השתמשתי בבדים של איימי באטלר (כן, בחיי, הזמנתי מחו"ל את הבדים הראשונים שעבדתי איתם. לשאוף גבוה, כבר אמרתי?), והתוצאות לפניכם.
הכרית עשויה משני בדים (אחד לכל צד) וממולאת באקרילן.

הדבר השני שתפרתי היה כיסוי למכונת התפירה שלי (נראה לי שקוראים לה בטי, אבל אני עוד לא בטוחה). גם כאן, השתמשתי ב-pattern חינמי מהאתר של Wendi. הוא פשוט יותר מהשאר שמסתובבים באינטרנט ומאוד מתאים למתחילות. הפעם השתמשתי בבדים שקיבלתי מ-Mimi, ומה שנחמד בכיסוי זה שהוא דו-צדדי.

הוספתי עליו אפליקציה בצורת מלבן, סתם כי שעמם לי, אבל זה היה לפני שלמדתי איך עושים את זה כמו שצריך, אז ככה זה גם נראה. אבל כמו ש-Joy מ-How Joyful ניסחה את זה:
מהכל לומדים. אה, וסליחה על הבלאגן מסביב :)
אין ספק, אני אצטרך מתישהו להכין לי אחד מתוחכם יותר, עם מקום לידית, וכיס לדוושה. משהו בסגנון הזה.

וסתם כדי לחלוק - עוד הדרכה לכרית סיכות לפעם הבאה שאצטרך כרית סיכות (היא הייתה מתוחכמת מדי בשביל פרוייקט ראשון).

בהמשך - פוסט על בחירת מכונת תפירה. המשך שבוע נעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה