יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

בראנץ' באדורה (Lala)

עוד מקום שאני ובוג"י תכננו ללכת אליו הרבה זמן זה אדורה. את אדורה אנחנו מכירים כבר זמן מה בקטע של ארוחת צהריים/ערב אבל שמענו וקראנו דברים טובים על הבראנץ' שלהם. 
מכיוון ששנינו סטודנטים (אני בדימוס והוא עדיין) ימי השבת שלנו התמלאו במשימות ומטלות והבראנץ' באדורה נדחה שוב ושוב. 
לפני כחודש וחצי הוחלט שהולכים בשבת לבראנץ'. מקומות הוזמנו והתכנית יצאה לפועל.
אתחיל ואומר, מדובר בהרבה אוכל ואני לא מאמינה שמישהו יצא משם רעב.
אז מה היה לנו שם? (וסילחו לי אם אני לא זוכרת הכל לפרטי פרטים. אני דולה פרטים מהזיכרון)
מקבלים סלסילת מאפים שווים עם חמאה ושוקולד, מטבלים, מעין סיגר פילו כזה במילוי גבינת עיזים, אם אני זוכרת נכון, סביצה דג כלשהו שהיה טעים מאוד, ביצים עלומות על בריוש/חלה (סוג של אגז בנדיקט כזה. לדעתי המנה הזו ב"בנדיקט" טובה יותר.), שקשוקה....
באמת הרבה אוכל. 
וטעים. 
הכל היה טעים.

אז על מה בכל זאת יש לי לקטר אתם שואלים? או!

עם הבראנץ' מקבלים כוס מיץ וקפה. 
המיץ (לפחות זה שאנחנו שתינו) לא היה סחוט במקום, או סחוט בכלל לדעתי. אם רוצים שתיה קלה רגילה, קולה, ספרייט וכו', תתבקשו להוסיף 3 שקלים אם זכרוני אינו מטעה אותי. כשהארוחה עולה 89 ש"ח לאדם, לנו זה הרגיש קצת קטנוני.
והקפה..  בוג"י שתה קפה הפוך. אני רציתי קפה קר. מה זה קפה קר? תמצית אספרסו? מים/חלב? וקצת מי סוכר. גם כאן, נתבקשנו להוסיף מספר שקלים. שוב הקטנוניות הציקה לנו.
יכול להיות שאנחנו יוצאים פה הקטנוניים בעצם? אולי. אבל סקר קצר ולא מחייב שעשינו בסביבתינו העלה הסכמה :)

לסיכום:
האוכל היה טעים.
החשבון הסתכם ב 210 ש"ח (ופשפשתי בחשבון האשראי כדי לראות את הסכום המדויק)
ובגלל אפיזודת הקפה והשתיה יצאנו עם טעם מעט חמוץ שגרם לנו לא להמליץ בלב שלם על החוייה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה