יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

טריינקייס - שיגרת ניקוי (Mimi)


אני חולה על מוצרים קוסמטיים. זה פשוט תענוג לפתוח קרם חדש, להשקיע כמה דקות על הבוקר בעצמי, זה יותר כיף לי מנעליים חדשות!

אז היום בטריינקייס - שיגרת ניקוי לעור.
קודם כל כמה מילים על העור שלי - עד לא מזמן היה חלק לחלוטין, בלי פיגמנטציה משמעותית ומעט מאוד מאוד חצ'קונים סוררים. אבל אני בהריון, אז הכל השתנה. היום יש לי עור שמן, נוטה לפצעים, עם כתמים וורידים, וכן גם התחלה של קמטים. מה שנקרא - מי זאת במראה לעזאזל???

אז לא הייתה לי ברירה והתחלתי להשקיע יותר בניקוי העור, פשוט כי אחרת קמתי כל בוקר עם פצע ענק חדש. (הייתה איזו בדיחה פעם שאני עושה ניסויים בתאי גזע, ומנסה לגדל אף נוסף, ואפילו כמעט הצלחתי!!!)




ניקוי ערב יומיומי:

מסיר איפור דו פאזי של גרנייה להורדת איפור מהעניים
אין לי הרבה מה להוסיף עליו מעבר לנאמר כל כך הרבה ברשת. נוזלי במינון הנכון, שומני במינון הנכון, מוריד הכל מהר ובקלות, ובמחיר של ~20 שח במבצעים - אצלי יש תמיד בסטוק עוד אחד סגור מחכה לי.

סבון פנים MILD של קליניק:
גם פה יגידו שאני שמרנית. מה אני אגיד לכם - המוצר הזה פשוט עובד. מוריד לי מייקאפ יופי, לא מייבש את העור, ובמבצעים הוא אפילו לא יקר במיוחד. בקבוק קטן שמספיק לי לחצי שנה עולה במבצעים כ90 שקלים. בדכ אני מפליאה לעשות וקונה באילת ב85 שח ואז קונה 2 שיהיה עוד אחד ספייר.

מי הסרה מספר 2 של קליניק:
כבר אמרו לי שאולי כדאי לי לעבור למספר 3. ובדיוק כשבאתי לקנות את מספר 3, התחילה חגיגת הפצעים שלי, ולכן, ברוב כבוד, חזרתי למספר 2. כן יש בזה אלכוהול, כן אלו מי הסרה די חריפים. אני משתמשת בהם כבר למעלה מעשור והם מעולים לי. היחידים שממש מרגיש לי שמצליחים להוריד את שיכבת הליכלוך מעל הפנים. אגב - גם על המי פנים יש מבצעים כל חורף, הבקבוק הקטן שמחזיק לי יותר מחצי שנה, עולה גם הוא ~90 שח.

ניתן לענות על שאלון קצר באתר של קליניק ולקבל בדיוק איזה מוצר בסידרה מתאים

ניקוי בוקר יומיומי:

בין אם שמתי קרם לילה ובין אם לא, אני מאלה שמתעוררים עם פנים שומניות בבוקר, בעיקר בקיץ. בזמנים נורמליים מדובר בעיקר באיזור הT, ובחודש שביעי להריון מדובר על כל הפנים.

מאחר ויש לי נסיון עם 2 הסוגים אני אתן המלצת ניקוי לבוקר לשניהם:

לעור מעורב שמן בT:
פילינג אורז של גרמלוג'יקה
אח הייתי מכורה לסבון הזה. משאיר את העור מוצק וחלק וקורן וגמיש... כן כן הוא עשה לי את כל אלה. עדין עדין, אבל עושה עבודה נהדרת. אני לא ממש זוכרת מחיר אבל נדמה לי ש~120 שח לגדול באיביי.

מדובר על מוצר אבקתי, שמפזרים על יד רטובה והוא הופך לסבון, ומעסים איתו את העור. נכון שהוא נקרא פילינג, אבל מדובר בפילינג עדין מאוד ואין חשש להשתמש בו כל יום.

ושוב - מי פנים של קליניק
בימים שלא הרגשתי צורך בסבון על הבוקר (בעיקר בחורף שהעור קצת מיובש), וויש מהיר עם המי פנים של קליניק באיזור הT, עשו את העבודה. הם יורידו את שכבת השומן בעדינות ויכינו את העור לקרם לחות.

לעור שמן נוטה לפצעים:
פיור זון של לוריאל - ניקוי פנים 2 ב1 לטיפול בנקודות שחורות
מדובר במוצר קסם מבחינתי. שימוש קבוע (שמיד אפרט מה זה קבוע) פשוט העלים לי את הפצעים.

זהו מוצר שהוא גם תרחיץ וגם מסיכה. אפשר להשתמש בו כל יום כמו סבון, ואפשר פעמיים בשבוע כמסיכה. מכיל חומצה סליצילית וקאולין שסופחים את השומן ומסירים תאים מתים ובעצם דואגים שלא יווצרו נקודות שחורות חדשות שאחכ הופכות לפצעים.

תוך שבועיים של שימוש יומיומי כתרחיץ, והפסיקו לצאת לי פצעים גדולים, מהסוג שלא רוצים לצאת איתו מהבית. עכשיו, כחודש אחרי, אני מתחילה להוריד במינון ולהשתמש כמסיכה פעמיים-שלוש בשבוע.

הערה: קראתי ביקורות שאומרות שהוא מייבש. לטעמי זה עניין של רמת השומניות של העור - אם יש לך עור שומני, זה המוצר עבורך. אם לא - דלגי למוצר אחר (כמו הדרמלוג'יקה).



לסיום אומר שיש לי עוד מוצרי ניקוי שאני דוגמת מדי פעם. מIHERB התחדשתי ב2 מסיכות ניקוי של קווין הלנה, ויש את האמרג'נסי מאסק של קליניק, וגם סתם סבונים כמו נוטרוג'ינה וגרנייה. בפועל הם כולם נחמדים ועם דרגות שונות של חוזק, שבעיני מיותרים. ברגע שיש לך את הרשומים למעלה, כל השאר הם רק עוברים ליד (לטעמי כמובן) ולא ממש עושים את העבודה.


2 תגובות:

  1. אני עם עור מעורב - שמן (בקיץ יותר שמן, נוראי.. נראה לי שאפשר לטגן עליי בכיף;-)).
    עדיין לא מצאתי את השיגרת טיפוח האופטימלית שלי.
    אני משתמשת גם בסבון פנים של לוריאל, דומה לפיור זון.
    למען האמת אין לי עור בעייתי למעט השומניות.

    איזה מסכות של קווין הלן יש לך? מרוצה מהן?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש לך רק עור שומני אבל לא נוטה לפצעים, הייתי מוותרת על הפיור זון, אבל לא על המי פנים של קליניק. באמת שהם מעולים גם כסיום אחרי ניקוי בערב וגם לבוקר להוריד את שיכבת השומן.

      לגבי הלנה קווין, יש לי את מסיכת המנטה, פילינג ענבים, ומסיכת היופי החימר. עוד לא הייתה לי מספיק הזדמנות להתרשם מהם בגלל זה לא סיקרתי אותם. בגדול - הפילינג נראה לי מיותר, המנטה טובה בשימוש של פעמיים שלוש בשבוע -למי שלא צריך משהו אינטנסיבי כמו הפיור זון, ועל מסיכת החימר עוד לא גיבשתי דיעה (היא לא רעה, אבל לא יודעת אם היא טובה)

      מחק