יום שישי, 17 באוגוסט 2012

נשף מסיכות (Mimi)

והיום בפינת הטריינקייס - מסיכות לפנים.

אף פעם לא הייתי מאלה שאוהבות מסיכות. בשנה האחרונה הבנתי שזה בגלל שתמיד היה לי עור נהדר שפשוט לא היה צריך שום דבר אינטנסיבי - סבון פשוט, קרם לחות ואני מסודרת. הריון הורמונים וגיל שינו את כל זה. אז היום יש לי 6 מסיכות שונות לשימושים שונים והינה הן לפניכן:




פיור זון - לוריאל 
עליו כבר דיברתי בפוסט ניקוי הפנים. אזכיר ואומר - השימוש בו באמצע בין מסיכה דו שבועית (בדכ בבוקר) לבין תרחיץ יומיומי לבוקר. בסופו של דבר מדובר במוצר מאוד אגרסיבי, אז למי שאין עור באמת שומני ובעייתי אולי שווה לשקול משהו אחר. למי שכן יש עור בעייתי - תוך שבועיים רואים שינוי משמעותי.

אמרג'נסי מאסק - קליניק
בעבר דובר עליה רבות ואז היא נעלמה מהסקופ. אני אפילו לא בטוחה שעוד מוכרים אותה. בכל מקרה מדובר במסיכה שמטרתה לנקות את הפנים מצד אחד ולהשאיר עור זוהר וגמיש מצד שני. אני קיבלתי אותה מאמא אחרי שהמסיכה עשתה לה פצעים, וראו זה פלא - גם לי. הרבה זמן היא ישבה בצד, עד שלמדתי מפיור זון והפכתי אותה לתרחיץ. וכתרחיץ היא אחלה של דבר - משאירה עור נקי אבל לא מיובש, גמיש ו..אמממ... זוהר יותר. כן אין לי מילה אחרת לזה - זוהר יותר.

כיום היא במקלחת,  משמשת כתחליף פיור זון בבקרים.

מסיכת לחות - וישי - Re-hydrating thermal mask
נקנתה בחורף האחרון, אחרי שמשחות שונות לייבוש פצעים, פלוס מזג האויר, ייבשו לי את הצורה. העור שלי התקלף בצ'אנקים. כל מטרתה היא להחזיר את הלחות לעור - והיא עושה את זה בגדול! בקיץ היא מיותרת לי לחלוטין, אבל בחורף, פעם בשבוע והעור שלי היה חוזר לחיים. אפשר לשים אותה לעשר דקות ואז לשטוף, ואפשר- לעור מיובש במיוחד - להשאיר לכל הלילה. אני הייתי שמה אותה גם בבוקר מתחת למייקאפ בנקודות ספצפיות (כמו בצידי האף כשמצוננים).


והגעתי לארסנל החדש יותר - הלנה קווין
מסיכת קילוף ענבים
בעיני - גימיק. מורחים על עור יבש, שיכבה עבה (ממש עבה), מחכים רבע שעה שיתייבש, ומקלפים. לי זה לא עושה כלום. אבל כבר יש - לא להשתמש? אני מורחת אותה פעם בשבוע כחלק מריטואל שבועי של מסיכות, ובעצם מתחילה איתה.

אותה אני אוהבת. באותו ריטואל ממקודם, אחרי מסיכת הענבים, מורחים שיכבה דקה, מחכים כמה דקות שיתייבש, ושוטפים. העור נקי יותר אבל לא מיובש (קצת כמו אחרי האמרג'נסי מאסק), והנקבוביות קטנות יותר. 

מיד אחרי המנטה, שיכבה דקה, כרבע שעה לייבוש, ולשטוף. אני לא בטוחה מה יוצא מזה. אמור להיות שהעור יהיה קורן יותר עם נקבוביות סגורות יותר, ומתוח יותר- מסיכת יופי שכזאת. אני לא בטוחה שהיא עושה את העבודה.

תכלס מהשלשיה אני ממליצה על מסיכת המנטה, על האחרות לא כל כך, פשוט כי הן לא עושות לי יותר מדי. המנטה לא רעה לניקוי, ואני אוהבת את איך שהעור מרגיש אחריה. האחרות פשוט מיותרות.

זהו, אלו המסיכות שלי. בעיקר מסיכות ניקוי- כי זה מה שהעור שלי צריך. אולי אחרי הלידה, וכשיגיע חורף, אשקיע קצת במסיכות מיפיפות יותר, כאלה שמבהירות ומצעירות ועוזרות למצוא חתן ולרפא סרטן ולגדל עצי כסף...


3 תגובות:

  1. "למצוא חתן ולרפא סרטן ולגדל עצי כסף..."
    גדול! הרגת אותי.

    השבמחק
  2. מה עם מסיכת חימר ירוק? יצא לך להתנסות?

    השבמחק
    תשובות
    1. נופ, למרות ששמעתי על זה לא מעט.
      הפיור זון אמורה להיות על בסיס חימר לבן, אבל עם עוד כלמני כימיקלים נהדרים ולא טיבעיים בעליל :)

      מחק